Како смо од мале породичне фирме порасли у организацију која броји преко 100 запослених, у потрази смо за особом која би нас снажно подржала у овом расту. Тим поводом расписујемо конкурс за горе наведену позицију.
Која су твоја главна задужења?
Позиција ХР Генералисте у нашој компанији подразумевала би одговорност за развијање стратегије и планирање људских ресурса у следећим областима:
- Подршка руководиоцима у одабиру и управљању кадровима, и развоју пословања;
- Креирање стратегије и плана запошљавања;
- Управљање учинком запослених и креирање стратегија и плана њиховог развоја;
- Креирање политика, процедура и интерних правила;
- Креирање и предузимање иницијатива у вези са интерном комуникацијом и организацијском културом.
Конкретно, то би значило да ћеш се бавити:
- Креирањем плана запошљавања у односу на актуелне потребе компаније;
- Осмишљавањем, координацијом и спровођењем процеса регрутације и селекције;
- Креирањем и имплементирањем програма за увођење новозапослених у посао и њихово упознавање са културом компаније;
- Креирањем приручника за запослене и онбоардинг материјала (процедуре, правила);
- Анализом актуелних људских ресурса и давање предлога кадровских промена;
- Праћењем и евалуацијом учинка запослених;
- Утврђивањем развојних потреба запослених и креирањем планова њиховог каријерног развоја у компанији;
- Организовањем и спровођењем тренинга и едукација у складу са идентификованим потребама,
- Иницирањем и учествовање у креирању политика, процедура и интерних правила;
- Иницирањем и учествовањем у изради система зарада и бенефита за запослене, као и политике награђивања;
- Мониторингом присуства и одсуства запослених;
- Креирањем и имплементацијом оффбоардинг програма, као и вођењем и анализом отказних рокова;
- Извештавањем руководиоца о плановима и активностима сектора људских ресурса;
- Комуникацијом са различитим испоставама и централизацијом активности;
- Праћењем задовољства запослених;
- Осмишљавањем и спровођењем активности које за циљ имају ангажовање запослених и развој тимског рада и повезаности са послодавцем (дружења, прославе, слободне активности, спортске активности итд.);
- Континуираним радом на унапређењу организацијске културе и међуљудских односа;
- Дефинисањем вредности компаније и њиховом имплементацијом кроз компанијске активности;
- Бригом о бренду послодавца.
Шта је важно да поседујеш?
У потрази смо за ХР Генералистом који ће својим знањем и експертизом допринети успостављању и развоју ХР система у нашој компанији. Стога сматрамо да су неопходне:
- Универзитетска диплома | Управљање људским ресурсима, Организациона Психологија или друга релевантна област;
- Најмање 3 године искуства на истој или сличним позицијама (медиори и сениори);
- Познавање енглеског језика – пожељно Б2 ниво;
- Возачка дозвола Б категорије – активан возач;
- Изражене комуникацијске и интерперсоналне вештине;
- Изузетне организационе способности, проактивност и одговорност у извршавању задатака;
- Спремност на самосталну реализацију и самоиницијативни допринос.
…а ми ти нудимо заузврат:
- Прилику да уз нашу подршку креирате целокупан ХР систем компаније АСИП;
- Стимулативно окружење које подстиче, подржава и омогућава креативност, аутономију у раду и примену експертског знања;
- Могућност компетитивне зараде и даљег професионалног напредовања;
- Могућност усавршавања кроз тренинге и програме едукација;
- Прилику да одржите признање једног од најбољег процеса селекције;
- Организован превоз од куће до посла;
- Службени телефон;
- Тим буилдинг активности;
- Пријатно радно окружење;
- Службени аутомобил.
Ако су стратегије твоје друго име, умеш да балансираш између запослених и менаџмента, волиш да постављаш ствари од почетка и уживаш у новим изазовима – пријави се – пошаљи свој ЦВ, кратку биографију И мотивационо писмо на хр@асип.рс а рок за пријаву је 14.10.2023. Очекујемо ваше пријаве с надом и жељом да вас ускоро укључимо у наш тим.