Kako smo od male porodične firme porasli u organizaciju koja broji preko 100 zaposlenih, u potrazi smo za osobom koja bi nas snažno podržala u ovom rastu. Tim povodom raspisujemo konkurs za gore navedenu poziciju.
Koja su tvoja glavna zaduženja?
Pozicija HR Generaliste u našoj kompaniji podrazumevala bi odgovornost za razvijanje strategije i planiranje ljudskih resursa u sledećim oblastima:
- Podrška rukovodiocima u odabiru i upravljanju kadrovima, i razvoju poslovanja;
- Kreiranje strategije i plana zapošljavanja;
- Upravljanje učinkom zaposlenih i kreiranje strategija i plana njihovog razvoja;
- Kreiranje politika, procedura i internih pravila;
- Kreiranje i preduzimanje inicijativa u vezi sa internom komunikacijom i organizacijskom kulturom.
Konkretno, to bi značilo da ćeš se baviti:
- Kreiranjem plana zapošljavanja u odnosu na aktuelne potrebe kompanije;
- Osmišljavanjem, koordinacijom i sprovođenjem procesa regrutacije i selekcije;
- Kreiranjem i implementiranjem programa za uvođenje novozaposlenih u posao i njihovo upoznavanje sa kulturom kompanije;
- Kreiranjem priručnika za zaposlene i onboarding materijala (procedure, pravila);
- Analizom aktuelnih ljudskih resursa i davanje predloga kadrovskih promena;
- Praćenjem i evaluacijom učinka zaposlenih;
- Utvrđivanjem razvojnih potreba zaposlenih i kreiranjem planova njihovog karijernog razvoja u kompaniji;
- Organizovanjem i sprovođenjem treninga i edukacija u skladu sa identifikovanim potrebama,
- Iniciranjem i učestvovanje u kreiranju politika, procedura i internih pravila;
- Iniciranjem i učestvovanjem u izradi sistema zarada i benefita za zaposlene, kao i politike nagrađivanja;
- Monitoringom prisustva i odsustva zaposlenih;
- Kreiranjem i implementacijom offboarding programa, kao i vođenjem i analizom otkaznih rokova;
- Izveštavanjem rukovodioca o planovima i aktivnostima sektora ljudskih resursa;
- Komunikacijom sa različitim ispostavama i centralizacijom aktivnosti;
- Praćenjem zadovoljstva zaposlenih;
- Osmišljavanjem i sprovođenjem aktivnosti koje za cilj imaju angažovanje zaposlenih i razvoj timskog rada i povezanosti sa poslodavcem (druženja, proslave, slobodne aktivnosti, sportske aktivnosti itd.);
- Kontinuiranim radom na unapređenju organizacijske kulture i međuljudskih odnosa;
- Definisanjem vrednosti kompanije i njihovom implementacijom kroz kompanijske aktivnosti;
- Brigom o brendu poslodavca.
Šta je važno da poseduješ?
U potrazi smo za HR Generalistom koji će svojim znanjem i ekspertizom doprineti uspostavljanju i razvoju HR sistema u našoj kompaniji. Stoga smatramo da su neophodne:
- Univerzitetska diploma | Upravljanje ljudskim resursima, Organizaciona Psihologija ili druga relevantna oblast;
- Najmanje 3 godine iskustva na istoj ili sličnim pozicijama (mediori i seniori);
- Poznavanje engleskog jezika – poželjno B2 nivo;
- Vozačka dozvola B kategorije – aktivan vozač;
- Izražene komunikacijske i interpersonalne veštine;
- Izuzetne organizacione sposobnosti, proaktivnost i odgovornost u izvršavanju zadataka;
- Spremnost na samostalnu realizaciju i samoinicijativni doprinos.
…a mi ti nudimo zauzvrat:
- Priliku da uz našu podršku kreirate celokupan HR sistem kompanije ASIP;
- Stimulativno okruženje koje podstiče, podržava i omogućava kreativnost, autonomiju u radu i primenu ekspertskog znanja;
- Mogućnost kompetitivne zarade i daljeg profesionalnog napredovanja;
- Mogućnost usavršavanja kroz treninge i programe edukacija;
- Priliku da održite priznanje jednog od najboljeg procesa selekcije;
- Organizovan prevoz od kuće do posla;
- Službeni telefon;
- Tim building aktivnosti;
- Prijatno radno okruženje;
- Službeni automobil.
Ako su strategije tvoje drugo ime, umeš da balansiraš između zaposlenih i menadžmenta, voliš da postavljaš stvari od početka i uživaš u novim izazovima – prijavi se – pošalji svoj CV, kratku biografiju I motivaciono pismo na hr@asip.rs a rok za prijavu je 14.10.2023. Očekujemo vaše prijave s nadom i željom da vas uskoro uključimo u naš tim.